• Gisterenavond vond de eerste wedstrijd plaats van dit seizoen voor onze trimploeg. Ondanks de zenuwen bij velen behaalden zij toch een mooie thuisoverwinning. In het 3e kwart maakten ze 2 doelpunten maar in het 4e kwart kon KHC Dragons nog een tegendoelpunt scoren. Zo eindigde de wedstrijd met 2-1. Na de wedstrijd volgde nog een 3e helft in onze kantine waar beide ploegen konden verbroederen en hun ervaringen met elkaar konden delen.

Het was heel mooi om onze spelers bezig te zien. Wat hebben ze een vooruitgang gemaakt op die paar jaar tijd!! Ze speelden vurig en de passen kwamen meestal op de juiste plaats terecht. Ze speelden heel aanvallend en hadden enkele mooie kansen, maar pas in het 3e kwart konden ze echt scoren.

Wil je ook graag komen proeven van hockey en aansluiten bij onze trimploeg, kijk dan zeker even op de volgende pagina voor meer info.