• Het was een mooie zaterdagmorgen en iedereen keek uit naar de eerste thuiswedstrijd van het nieuwe seizoen. Na een eerste uitoverwinning vorige week waren ze er klaar voor. Ze waren vastbesloten om ook de eerste thuiswedstrijd te kunnen winnen. Het was een bloedstollende wedstrijd. De zenuwen bij het publiek waren erg gespannen. Beide teams waren aan elkaar gewaagd en de kansen vlogen ons om de oren. Nadat een van de teams een doelpunt maakte kwam al snel een tegenreactie en volgde de tegengoal. Even kwam Genk op achterstand maar uiteindelijk hebben ze de wedstrijd kunnen winnen en behaalden zo de eerste thuisoverwinnning van het seizoen.
    Na de wedstrijd konden ze heerlijk nagenieten met een lekkere hotdog samen met hun fiere trainer.