• Hockeyclub Genk heeft jouw steun nodig !

In februari hebben we met veel trots en enthousiasme aangekondigd dat Hockeyclub Genk naar een eigen stek zal kunnen verhuizen met een volwaardige hockey kunstgrasmat en eigen clubhuis!!
    We vonden een gepaste locatie in Zwartberg op de site Kolenspoor Noord.

Momenteel zijn we in de volle voorbereiding om enerzijds het ontwerp uit te werken, en anderzijds zoeken we nog verdere financiering. Bovenop de subsidies, een bankfinanciering en eigen middelen die we ter beschikking hebben, wensen we iedereen de kans te geven om ook een grotere of kleinere bijdrage te leveren aan de realisatie van Hockeyclub Genk 2.0.

Iedereen kan zijn eigen persoonlijke vierkante meter of meters van het veld kopen! Ondersteun op deze manier de club en de spelers om nog meer, nog beter en vooral nog leuker te sporten !!

Je kan zelf kiezen welk budget je wil of kan spenderen door meer of minder vierkante meters te kopen. Bovendien kan je ook (groot)ouders, familie en vrienden overtuigen om ook bij te dragen! Diegene die de meeste vierkante meters op zijn naam kan schrijven wacht nog een leuke verrassing. Er is uiteraard ook de mogelijkheid om een factuur te krijgen voor je aankoop.

Koop hier je eigen stukje veld

• Bekijk hier nog eens de opname waarin de plannen voor het nieuw veld en de accommodatie werden voorgesteld.