Hockey Hockeyclub Genk Genk Hockey in Genk Sportingenk Sportclub in Genk
  • Met ingang van 1 februari wordt de structuur van het trainingsgebeuren binnen

Hockey Club Genk gewijzigd.

We  gaan werken met twee trainingscoördinatoren t.w. Richard Hardin en John Pelsers. Richard zal de gehele BOYS-lijn binnen HCG behartigen en John de gehele GIRLS-lijn   De twee coördinatoren vallen rechtstreeks onder het Bestuur (t.w. sportcoördinator HCG Danny)

Zowel Richard als John zullen zelf ook nog ruim training geven maar zij zullen ook de reeds aanwezige aspirant trainers begeleiden om het te ontwikkelen hockeyplan van HCG naar een hoger niveau te tillen.

Met enige regelmaat zal een trainersoverleg plaatsvinden om er zorg voor te dragen dat alle neuzen dezelfde sportieve kant blijven uitstaan en de ontwikkelde trainingsmethoden gehandhaafd worden.

Verder zal een nieuwe jonge trainer aan de trainersstaf worden toegevoegd namelijk Massimo Wammers (21 jaar)

Ook een niet onbelangrijke rol is weggelegd voor de spelers zelf. Bijvoorbeeld tijdige aanwezigheid op training en wedstrijden is een vorm van discipline die in elke TEAM- sport nodig is !

John en Richard zijn ook de contactpersonen voor de managers van elk team en zullen dus “qua hockey” voor hun een aanspreekpunt zijn.

Voor de U7, U8 en U9 is Heidi Velle de contactpersoon.

Contact:    John Pelsers (Girls)                        Richard Hardin  (Boys)

E-mail: john@pelsers.com                 E-mail:  fam.hardin@kpnmail.nl

Tel:0032 89-468703                         GSM:  0031 6 27 20 85 62

GSM:  0031 6 25 14 11 44