• Sponsors

Hockey Club Genk heeft vanaf het eerste uur een aantal sponsoren kunnen overtuigen om de club financieel en operationeel te ondersteunen.
    Meer visibiliteit in een eigen infrastructuur, kan deze noodzakelijke ondersteuning verder versterken.

Opzet van een organisatie die de hockey club, de sport en werking kan garanderen:
    - Een actief en betrokken bestuur
    - Uitbouw van een groep van ondertussen een 20tal vrijwilligers die zorgen voor de dagelijkse
    operationele werking voor, tijdens & na trainingen en wedstrijden
    - Trainers, scheidsrechters, team coaches en -managers

Tal van succesvolle sociale activiteiten en goede communicatie om werking en groepsdynamiek te stimuleren.

- Aanwezigheid op social media, zoals Facebook en Instagram, en een actieve website https://www.hockeyclubgenk.be

Groeiende activiteitenkalender met onder andere:
    o Hockey ontbijt
    o ‘Nacht van de Genker Hockey’
    o Deelname ‘Genk Loopt’
    o Aanwezigheid op de Sportmarkt en andere activiteiten van de stad
    o Mid-summer & Christmas Hockey event
    o Season Closing BBQ
    o ...

De stevige ambities van Hockey Club Genk vragen om partners. Partners die ons op korte of langere termijn willen ondersteunen bij het verder verbeteren van de kwaliteit en om de continuïteit van Hockey Club Genk te waarborgen.

- Hockey Club Genk is er om te blijven.
    - Hockey is een mooie en populaire buitensport, in team, voor jeugd en volwassenen, jongens en meisjes.
    - HCG heeft stevige maar haalbare ambities en een groeipotentieel op sportief vlak maar ook op sociaal vlak om mensen samen te brengen rond sport.
    - Hockey Club Genk is degelijk georganiseerd, en evolueert continu mee met de grootte van de club.
    - De club is financieel gezond, en zal dit ook blijven als we dit businessplan kunnen realiseren.
    - Er is een nood aan een volwaardig hockey kunstgrasveld wil Hockey Club Genk zijn ambities waarmaken en indien Genk zich wil profileren als een locatie waar ook grotere hockey events kunnen plaatsvinden.

Patrick Block
    patrick@hockeyclubgenk.be